Witaj Minecraftowiczu !
Witaj serdecznie na CraftBoard.pl

Witaj, serdecznie Cię zapraszamy na największe w Polsce serwery minecraft ! Forum Minecraft - Prócz Naszych serwerów znajdziesz tutaj poradniki, konkursy oraz chętna do pomocy społeczność!





IP SERWERY MINECRAFT 1.8-1.20.* :
MINEFOX.PL
MINESERWER.PL
MCSURVI.PL
BESTRPG.PL



IP SERWER MINECRAFT PVP 1.8-1.20.* :
WARZ.PL



Zarejestruj się już teraz, a uzyskasz dodatkowe uprawnienia na forum !

  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj reputację i uznanie innych użytkowników forum,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
Największy w polsce serwer minecraft ! Zarejestruj się na forum i zapraszamy Cię serdecznie na Nasz serwer !



Polecamy Serwery Minecraft

Zapraszamy Was na Nasze Serwery 1.8-1.16+! Adresy IP:
HYPIXEL.PL



Zamów polubienia, subskrypcje, obserwujących na youtube, facebook, instagram! Wypromuj się w socialmediach!

Odwiedź Nasze Serwery Minecraft oraz SUBSKRYBUJ NAS na YouTube!


Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 1 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Witam Dziś przedstawie wam
Autor Wiadomość
ProStrzyga Offline
Policjant

Liczba postów: 19
Dołączył: Nov 2014
Post: #1
Witam Dziś przedstawie wam
WorldEdit


//undo [ilość] – Cofa ostatnio wykonane czynności.
//redo [ilość] – Ponawia cofnięte czynności.
/clearhistory – Czyści historię.
//wand – Daje różdżkę
/toggleeditwand – Wyłącza moc różdżki do zaznaczania, pozwalając używać jej jak normalnego narzędzia.
//chunk – Zaznacza chunk, w którym jesteś.
//expand – <wartość> Rozszerza zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//expand – <wartość> <kierunek> Rozszerza zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
//expand – <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] Rozszerza zaznaczenie w dwie strony naraz.
//expand vert – Rozszerza zaznaczenie maksymalnie w pionie.
//contract <wartość> – Kurczy zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//contract <wartość> [kierunek] – Kurczy zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
//contract <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] – Kurczy zaznaczenie w dwie strony naraz.
//outset [-hv] <wartość> – Rozszerza zaznaczenie w każdą stronę.
//inset [-hv] <wartość> – Kurczy zaznaczenie z każdej strony.
//shift <wartość> [kierunek] – Przemieszcza zaznaczenie. Nie przesuwa zawartości.
//size – Wyświetla rozmiar zaznaczenia.
//count <materiał> – Wyświetla ilość zaznaczonych bloków.
//distr [-c] – Wyświetla rozkład bloków w zaznaczeniu.
Modyfikowanie regionów
//set <materiał> – Zamienia wszystkie zaznaczone bloki na wybrany rodzaj bloków.
//replace <na materiał> – Podmienia wszystkie zaznaczone bloki z wyłączeniem powietrza.
//replace <z materiału> <na materiał> – Zamienia wybrany rodzaj bloków na inny.
//overlay <materiał> – Pokrywa wszystko co zaznaczone wybranym blokiem.
//walls <materiał> – Tworzy ściany dookoła zaznaczenia z wybranego bloku.
//outline <materiał> – Obudowuje zaznaczenie wybranym blokiem.
//smooth – Wygładza zaznaczony obszar.
//regen – Regeneruje zaznaczony obszar.
//move [odległość] [kierunek] – Przesuwa zawartość zaznaczenia.
//stack [odległość] [kierunek] – Duplikuje zaznaczenie w wybranym kierunku.

//copy – Kopiuje zaznaczenie w odniesieniu do twojej pozycji.
//cut – Wycina zaznaczenie.
//paste [-ao] – Wkleja zaznaczenie ze schowka.
//rotate <kąt w stopniach> – Obraca zaznaczenie ze schowka.
//flip [kierunek] – Odwraca zaznaczenie ze schowka.
//load <nazwa pliku> – Ładuje PLIK .schematic do schowka.
//save <nazwa pliku> – Zapisuje schowek do .schematic.
/clearclipboard – Czyści schowek.

//hcyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy, pusty cylinder.
//cyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy cylinder.
//sphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy kulę. Jeżeli w miejscu [raised?] wpisze się “yes“, kula tworzy się tak, że gracz stoi na jej dnie.
//hsphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy pustą kulę.
/forestgen [rozmiar] [rodzaj] [gęstość] – Tworzy las.
/pumpkins [rozmiar] – Tworzy las dyń.

//fill <materiał> <promień> [głębokość] – Wypełnia dziurę.
//fillr <materiał> <promień> – Wypełnia dziurę rekurencyjnie!?
//drain <promień> – Wysusza pobliskie zbiorniki lawy/wody.
/fixwater <promień> – Wyrównuje pobliskie zbiorniki wody.
/fixlava <promień> – Wyrównuje pobliskie zbiorniki lawy.
/removeabove [rozmiar] [wysokość] – Usuwa bloki nad twoją głową.
/removebelow [rozmiar] [wysokość] – Usuwa bloki pod twoimi stopami.
/replacenear <rozmiar> <z bloku> <na blok> – Podmienia wszystkie bloki w określonej okolicy.
/removenear [materiał] [rozmiar] – Usuwa wszystkie bloki w określonej okolicy.
/snow [promień] – Symuluje opad śniegu.
/thaw [promień] – Usuwa śnieg.
//ex [rozmiar] – Gasi ogień.
/butcher <promień> – Zabija pobliskie moby.
/remove <rodzaj> <promień> – Usuwa „luźne” bloki w określonej okolicy. Możliwe rodzaje – items (narzędzia), arrows (strzały), tnt (dynamit), minecarts (Minecarty), boats (łódki), paintings (obrazy).

Narzędzia do chunków
/chunkinfo – Wyświetla nazwę chunku, w którym się znajdujesz.
/listchunks – Wyświetla listę używanych chunków.
/delchunks – Generuje skrypt usuwający chunki.

Super kilof
// – Tworzy super kilof.
/sp single – Włącza tryb pojedynczych bloków.
/sp area <zasięg> – Włącza tryb strefowy.
/sp recur <zasięg> – Włącza tryb rekursywny.

/none – Wyłącza wszystkie narzędzia.
/info – Włącza narzędzie informacyjne.
/tree <rodzaj> – Włącza narzędzie do drzew. Możliwe tryby: [tree (drzewo), regular (regularne), big (duże), bigtree (duże drzewo), redwood (sekwoja), sequoia (sekwoja), tallredwood (duża sekwoja), tallsequoia (duża sekwoja), birch (brzoza), white (biel), whitebark (biała kora), pine (sosna), randredwood (inny typ sekwoi), randomredwood (jeszcze inny typ sekwoi), anyredwood (następny typ sekwoi), rand (losowy), random (losowy)]
//repl <materiał> – Włącza narzędzie do podmieniania bloków.

Pędzle
//brush sphere [-h] <rodzaj> <promień> – Włącza kulisty pędzel.
//brush cylinder [-h] <rodzaj> <promień> [wysokość] – Włącza cylindryczny pędzel.
//brush clipboard – Włącza pędzel ze schowka.
//brush smooth <promień> – Włącza pędzel wygładzający.
//mat <materiał> – Zmienia materiał dla aktualnego pędzla.
//mask – Usuwa maskę.
//mask <maska> – Ustawia maskę.

Przemieszczanie się
/unstuck – Przenosi cię w górę, w pierwsze wolne miejsce.
/ascend – Przenosi cię poziom w górę.
/descend – Przenosi cię poziom w dół.
/ceil – Przenosi cię do sufitu.
/thru – Przenosi cię przez ścianę, na którą patrzysz.
/jumpto – Przenosi cię do bloku, na który patrzysz.
/up – Przenosi cię w górę.

Snapshoty
//restore [snapshot] – Przywraca wybrany snapshot.
//snap use <snapshot> – Używa wybranego snapshotu.
//snap list [num] – Wyświetla listę 5 ostatnich snapshotów.
//snap before <data> – Znajduje ostatni snapshot przed wybraną datą.
//snap after <data> – Znajduje pierwszy snapshot po wybranej dacie.


WordGuard



1. Konfiguracja:
wand: 334 #ustawia przedmiot którym będziemy sprawdzali nazwę regionu (domyślnie skóra)
max-claim-volume: 30000 #maksymalna wielkość claimowanego regionu.
max-region-count-per-player:
default: 7 #Maksymalna liczba działek dla jednego gracza.
item-durability: true #Zużywanie się itemów (domyślnie się zużywają)
disable-water-damage-blocks: [flower] #Wyłącza niszczenie przedmiotów po zalaniu wodą (w tym przypadku kwiatków)
2. Flagi:
Flagi to specjalne opcje przypisywanie dla regionów. Pozwalają np. wyłączyć pvp, wyświetlić powitanie, czy wyłączyć perły endermana. Aby dodać flagę do regionu wpisz:

/region flag <nazwa> <flaga> <none|allow|deny> – dodaje flagę do danego terytorium allow – włączenie; deny – wyłączenie(zablokowanie); none – zresetowanie flagi.

Lista flag:
passthrough – włączona nie sprawdza czy gracz ma uprawnienie do budowania.
build – włączona pozwala wszystkim graczom budować na danym obszarze.
pvp – włącza lub wyłącza pvp.
mob-damage – włącza lub wyłącza obrażenia zadawane przez moby.
entity-item-frame-destroy – włącza lub wyłącza niszczenie ramek przez graczy.
entity-painting-destroy – włącza lub wyłącza niszczenie obrazów przez graczy.
mob-spawning – włącza lub wyłącza spawnowanie się mobów.
creeper-explosion – włącza lub wyłącza wybuchy creeperów.
enderman-grief – włącza lub wyłącza przenoszenie bloków przez endermany.
enderpearl – włącza lub wyłącza używanie pereł do teleportacji.
enderdragon-block-damage – włącza lub wyłącza niszczenie bloków przez smoka.
ghast-fireball – włącza lub wyłącza ogniste kule.
sleep – włącza lub wyłącza używanie łóżka.
tnt – włącza lub wyłącza tnt.
lighter – włącza lub wyłącza krzesiwo.
fire-spread – włącza lub wyłącza rozprzestrzenianie się ognia.
lava-fire – włącza lub wyłącza podpalanie za pomocą lawy.
lightning – włącza lub wyłącza pioruny.
chest-access – włącza lub wyłącza dostęp do skrzyni.
pistons – włącza lub wyłącza działanie pistonów.
water-flow – włącza lub wyłącza rozlewanie się wody.
lava-flow – włącza lub wyłącza rozlewanie się lawy.
use – włącza lub wyłącza dostęp do drzwi,dźwigni,przycisków itd.
vehicle-place – włącza lub wyłącza stawianie pojazdów.
vehicle-destroy – włącza lub wyłącza niszczenie pojazdów.
snow-fall – włącza lub wyłącza opady śniegu.
snow-melt – włącza lub wyłącza topnienie się śniegu.
ice-form – włącza lub wyłącza tworzenie się lodu.
ice-melt – włącza lub wyłącza topnienie się lodu.
leaf-decay – włącza lub wyłącza znikanie liści.
grass-growth – włącza lub wyłącza rozprzestrzenianie się trawy.
invincible – włacza lub wyłącza nieśmiertelność dla wszystkich graczy.
entry – włącza lub wyłącza możliwość wejścia na region.
exit – włącza lub wyłącza możliwość wyjścia z regionu.
greeting – wiadomośc powitalna przy wchodzeniu na region.
farwell – wiadomośc pożegnalna przy wychodzeniu z regionu.
notify-enter – wiadomośc powitalna przy wchodzeniu na region dla graczy z permisją worldguard.notify
notify-exit – wiadomośc pożegnalna przy wychodzeniu z regionu dla graczy z permisją worldguard.notify
deny-spawn – wyłączenie spawnowania określonych mobów.
heal-delay – ustaw co jaki czas gracz ma być leczony (w sekundach).
heal-amount – ustaw o ile hp gracz ma zostać uleczony.
heal-min-health – ustaw minimalną liczbę hp, aby gracz został uleczony.
heal-max-health – ustaw maksymalną liczbę hp, aby gracz został uleczony.
feed-delay – ustaw co jaki czas gracz ma być nakarmiony (w sekundach).
feed-amount – ustaw o ile głodu gracz ma zostać nakarmiony.
feed-min-health – ustaw minimalną liczbę głodu, aby gracz został nakarmiony.
feed-max-health – ustaw maksymalną liczbę głodu, aby gracz został nakarmiony.
blocked-cmds – ustawia jakie komendy mają być blokowane.
allowed-cmds – ustawia jakie komendy mają być dozwolone. Żadne inne komendy nie będą działały.
send-chat – włącza lub wyłącza możliwość pisania na czacie.
receive-chat – włącza lub wyłącza możliwość przeglądania czatu.
potion-splash – włącza lub wyłącza działanie miksturek.

Jeśli chcesz aby dana flaga działała na całym świecie wpisz komendę:
/region flag __global__ <flaga> <none|allow|deny>

Przykłady:
/region flag <nazwa> pvp deny – wyłącza pvp.
/region flag <nazwa> greeting Witaj – po wejściu na region wyświetla się napis ‘Witaj’
/region flag <nazwa> denyspawn Skeleton,Zombie,Creeper – wyłącza spawnowanie się Szkieletów, Zombie, i Creeperów.


no-physics-gravel: false #Przy true żwir nie spada.
no-physics-sand: false #Przy true piasek nie spada.
block-tnt: false #Przy true blokuje tnt.
block-tnt-block-damage: false #Przy true blokuje obrażenia od tnt.
block-lighter: false #Przy true blokuje zapalniczkę.
disable-lava-fire-spread: true #Przy true blokuje podpalanie bloków od lawy.
disable-all-fire-spread: false #Przy true blokuje rozprzestrzenianie się ognia.
block-creeper-explosions: false #Przy true blokuje wybuch creepera.
block-creeper-block-damage: false #Przy true blokuje obrażenia od creepera.
block-enderdragon-block-damage: false #Przy true smok nie niszczy bloków.
block-fireball-explosions: false #Przy true ogniste kule nie wybuchają.
block-fireball-block-damage: false #Przy true ghast nie niszczy bloków.
disable-enderman-griefing: false #Przy true endermany nie przenoszą bloków.
block-painting-destroy: false #Przy true nie można niszczyć obrazów.
block-item-frame-destroy: false #Przy true nie można niszczyć ramek.
block-other-explosions: false #Blokuje inne eksplozje.
block-zombie-door-destruction: false #Przy true zombie nie wyłamują drzwi.
block-creature-spawn: #Blokuje spawnowanie mobów.

player-damage:
disable-fall-damage: false #Blokuje obrażenia od upadku.
disable-lava-damage: false #Blokuje obrażenia od lawy.
disable-fire-damage: false #Blokuje obrażenia od ognia.
disable-lightning-damage: false #Blokuje obrażenia od pioruna.
disable-drowning-damage: false #Blokuje obrażenia od topienia się.
disable-suffocation-damage: false #Blokuje obrażenia od utknięcia w ścianie.
disable-contact-damage: false #Blokuje obrażenia kontaktowe.
teleport-on-suffocation: false #Blokuje teleportowanie się w ścianę.
disable-explosion-damage: false #Blokuje obrażenia od wybuchu.
disable-mob-damage: false #Blokuje obrażenia od mobów.
disable-death-messages: false #Blokuje wiadomość na czacie o śmierci.

chest-protection:
enable: false #Przy true chroni skrzynie.

weather:
disable-lightning-strike-fire: false #Blokuje ogień od pioruna.
disable-thunderstorm: false #Blokuje burze.
disable-weather: false #Blokuje pogode.
always-raining: false #Przy true zawsze pada.
always-thundering: false #Przy true zawsze jest burza.

dynamics:
disable-mushroom-spread: false #Blokuje rozprzestrzenianie się grzybów.
disable-ice-melting: false #Blokuje topnienie lodu.
disable-snow-melting: false #Blokuje topnienie śniegu.
disable-snow-formation: false #Blokuje powstawanie śniegu.
disable-ice-formation: false #Blokuje powstawanie lodu.
disable-grass-growth: false #Blokuje rozprzestrzenianie się trawy.
disable-mycelium-spread: false #Blokuje rozprzestrzenianie się grzybni.
3. Inne przydatne komend
//expand np 100 100 up rozmiar
/region define nazwa cuboida tworzenie cubioda
/rg flag nazwa cuboida +dodane flag np /rg flag pvp pvp deny wylaczenie pvp
/region remove <nazwa> – usuwa region.
/region info <nazwa> – pokazuje informacje o regionie.
/region addowner <nazwa> <właściciel1> <właściciel2> <właściciel3> (itd.) – dodaje właściciela do regionu.
/region addmember <nazwa> <członek1> <członek2> <członek3> (itd.) – dodaje członka do regionu.
/region removeowner <nazwa> <właściciel> – usuwa właściciela z regionu.
/region removemember <nazwa> <członek> – usuwa członka z regionu.
/region list – pokazuje listę wszystkich regionów


Pozdrawiam: ProStrzyga
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-24-2015 11:42 przez ProStrzyga.)
Oceny: koksu123454 (+1), Online1234 (+1)
01-24-2015 11:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Subskrybuj CraftBoardPL:
Dragonek_123 Offline
Subskrybuj mój kanał na YT

Liczba postów: 119
Dołączył: Mar 2014
Post: #2
RE: Witam Dziś przedstawie wam
Mam pytanie do sera
Oceny: koksu123454 (+1)
01-25-2015 21:44
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Subskrybuj CraftBoardPL:
ser1234 Offline
+ Legenda +
***

Liczba postów: 738
Dołączył: Jun 2013
Reputacja: 129 Dodaj Diaxa
Pomogłem? Daj Diaxa!
Post: #3
Odp: Witam Dziś przedstawie wam
Pisz na PW
/zamykam.
Ładna praca strzyga.

Zapraszam do subskrypcji mojego kanału na YT: https://www.youtube.com/user/CBser1234
01-25-2015 21:50
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Subskrybuj CraftBoardPL:
Wątek zamknięty 


Skocz do:


POLECAMY NAJLEPSZY W POLSCE SERWER MINECRAFT oraz Serwery Minecraft 1.7, 1.8, 1.12
A jeśli interesuje Cię praca przez internet warto sprawdzić forum o zarabianiu które pokaże Ci czym jest Praca w domu

Kontakt | Serwery Minecraft - Minecraft Serwer | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | Informacja o cookies | RSS