1. Blokowanie TnT
Kod:
on place of 46:0:
cancel event
send "&6TnT zostalo wylaczone" to player
Tłumaczenie:
on place of 46:0: <- przy polozeniu tnt (tu podalem id)
cancel event <- anulowanie wydarzenia
send "&6TnT zostalo wylaczone" to player <- wysylanie wiadomosci "&6TnT zostalo wylaczone" do gracza
stop <- koniec komendy
2. Czysczenie czatu
Kod:
command /c:
permission: skript.admin
trigger:
loop 100 times:
broadcast " "
broadcast " &6Chat zostal wyczyszczony przez &b%player%"
stop
Tłumaczenie:
command /c: <- komenda /c:
permission: skript.admin <- permissja skript.admin
trigger: <- wykonywanie czynności
loop 100 times: <- zapętlanie efektu 100 razy
broadcast " " <- wysylanie wiadomosci " " na /broadcast
broadcast " &6Chat zostal wyczyszczony przez &b%player%" <- wysylanie wiadomości na /broadcast
stop <- koniec komendy
3. Glosowanie
Kod:
variables:
{g.tak} = 0
{g.nie} = 0
command /gstart <text>:
usage: /gstart <tekst_do_wyswietlenia>
description: Tworzy glosowanie
trigger:
player has permission "essentials.spawn":
set {pierwszy} to true
broadcast "&6&l[Glosowanie] &5Za 5 sekund rozpocznie sie glosowanie!"
broadcast "&6&l[Glosowanie] &5Temat:&a %argument%"
wait 5 second
broadcast "&6&l[Glosowanie] &5Jesli jestes na &2TAK &5 wpisz &d/tak!"
broadcast "&6&l[Glosowanie] &5Jesli jestes na &4NIE &5 wpisz &d/nie!"
wait 30 second
set {pierwszy} to false
broadcast " &5!WYNIKI GLOSOWANIA"
broadcast "&6&l[Glosowanie] &3%{g.tak}% &5gracz/y zaglosowalo na &2TAK!"
broadcast "&6&l[Glosowanie] &3%{g.nie}% &5gracz/y zaglosowalo na &4NIE!"
set {pierwszy} to false
if {g.tak} = {g.nie}:
set {g.tak} to 0
set {g.nie} to 0
wait 1 second
broadcast "&6&l[Glosowanie] &5Nikt nie zaglosowal :< serwer sam zdecyduje! Prosze czekac.."
wait 5 second
chance of 50%:
broadcast "&6&l[Glosowanie] &5Serwer &2przyjal &5decyzje!!"
loop all players:
set {glosowanie.raz.%loop-player%} to false
else:
broadcast "&6&l[Glosowanie] &9Serwer &4nie przyjal &5decyzje!!"
loop all players:
set {glosowanie.raz.%loop-player%} to false
if {g.tak} > {g.nie}:
set {g.tak} to 0
set {g.nie} to 0
loop all players:
set {glosowanie.raz.%loop-player%} to false
wait 1.5 second
broadcast "&6&l[Glosowanie] &5Decyzja &2przyjeta&5!!"
if {g.nie} > {g.tak}:
set {g.tak} to 0
set {g.nie} to 0
loop all players:
set {glosowanie.raz.%loop-player%} to false
wait 1.5 second
broadcast "&6&l[Glosowanie] &9Decyzja &4odrzucona :(&5!!"
stop
command /tak:
description: Jedna z funkcji Glosowania
trigger:
if player has permission "essentials.spawn":
if {pierwszy} is true:
if {glosowanie.raz.%player%} is false:
set {glosowanie.raz.%player%} to true
send "&6[Glosowanie] &9Zaglosowales na &2TAK!!"
add 1 to {g.tak}
else:
send "&6[Glosowanie] &4Juz glosowales!!"
else:
send "&6[Glosowanie] &4Nie mozesz glosowac, poniewaz jest wylaczone glosowanie!!"
command /nie:
description: Jedna z funkcji Glosowania
trigger:
if player has permission "essentials.spawn":
if {pierwszy} is true:
if {glosowanie.raz.%player%} is false:
set {glosowanie.raz.%player%} to true
send "&6[Glosowanie] &9Zaglosowales na &4NIE!!"
add 1 to {g.nie}
else:
send "&6[Glosowanie] &4Juz glosowales!!"
else:
send "&6[Glosowanie] &4Nie mozesz glosowac, poniewaz jest wylaczone glosowanie!!"
Tłumaczenie:
Tłumaczenie niestety długie, eee nooo długo by to zeszło.
Wytłumaczę niektóre słowa, zdania:
loop all players - zapętlanie wszystkich graczy tzn. zbieranie np. wyników wszystkich graczy
chance of 50% - szansa 50%
variables - zmienne. Więcej na temat zmiennych na
http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/skr...planation/
usage - Użycie, np. skrypt na Glosowanie, jest tam:
usage: /gstart <tekst_do_wyswietlenia>
czyli gdy wpiszesz samo /gstart to będzie ci pisać:
usage: /gstart <tekst_do_wyswietlenia>
@Edit: Dodano skript nr. 4
4. Logowanie - szansa 40% na diaxa
Kod:
on join:
wait 4 seconds
send "&6Poczekaj 15 sekund, moze otrzymasz 5 diamentow, kto wie?" to player
wait 14 seconds
if player's tool is air:
chance of 40%:
give 5 264:0 to player's inventory
stop
Tłumaczenie:
on join: <- przy wejsciu
wait 4 seconds <- czekanie 4 sekund
send "&6Poczekaj 15 sekund, moze otrzymasz 5 diamentow, kto wie?" to player <- wysylanie wiadomosci do gracza
wait 15 seconds <- czekanie 15 sekund
if player's tool is air: <- (to chyba jest niepotrzebne, nwm)
chance of 40%: <- szansa 40% na otrzymanie
give 5 264:0 to player's inventory <- dawanie 5 diamentów dla gracza
stop <- koniec komendy
Będą nowe !