Serwery Minecraft - Minecraft Serwer

Pełna wersja: [Skript] Kilka skryptów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
1. Blokowanie TnT

Kod:
on place of 46:0:
    cancel event
    send "&6TnT zostalo wylaczone" to player

Tłumaczenie:

on place of 46:0: <- przy polozeniu tnt (tu podalem id)
cancel event <- anulowanie wydarzenia
send "&6TnT zostalo wylaczone" to player <- wysylanie wiadomosci "&6TnT zostalo wylaczone" do gracza
stop <- koniec komendy

2. Czysczenie czatu

Kod:
command /c:
    permission: skript.admin
    trigger:
        loop 100 times:
            broadcast " "
        broadcast "   &6Chat zostal wyczyszczony przez &b%player%"
        stop

Tłumaczenie:

command /c: <- komenda /c:
permission: skript.admin <- permissja skript.admin
trigger: <- wykonywanie czynności
loop 100 times: <- zapętlanie efektu 100 razy
broadcast " " <- wysylanie wiadomosci " " na /broadcast
broadcast " &6Chat zostal wyczyszczony przez &b%player%" <- wysylanie wiadomości na /broadcast
stop <- koniec komendy

3. Glosowanie

Kod:
variables:
    {g.tak} = 0
    {g.nie} = 0

command /gstart <text>:
    usage: /gstart <tekst_do_wyswietlenia>
    description: Tworzy glosowanie
    trigger:
        player has permission "essentials.spawn":
            set {pierwszy} to true
            broadcast "&6&l[Glosowanie] &5Za 5 sekund rozpocznie sie glosowanie!"
            broadcast "&6&l[Glosowanie] &5Temat:&a %argument%"
            wait 5 second
            broadcast "&6&l[Glosowanie] &5Jesli jestes na &2TAK &5 wpisz &d/tak!"
            broadcast "&6&l[Glosowanie] &5Jesli jestes na &4NIE &5 wpisz &d/nie!"
            wait 30 second
            set {pierwszy} to false
            broadcast "          &5!WYNIKI GLOSOWANIA"
            broadcast "&6&l[Glosowanie] &3%{g.tak}% &5gracz/y zaglosowalo na &2TAK!"
            broadcast "&6&l[Glosowanie] &3%{g.nie}% &5gracz/y zaglosowalo na &4NIE!"
            set {pierwszy} to false
            if {g.tak} = {g.nie}:
                set {g.tak} to 0
                set {g.nie} to 0
                wait 1 second
                broadcast "&6&l[Glosowanie] &5Nikt nie zaglosowal :< serwer sam zdecyduje! Prosze czekac.."
                wait 5 second
                chance of 50%:
                    broadcast "&6&l[Glosowanie] &5Serwer &2przyjal &5decyzje!!"
                    loop all players:
                        set {glosowanie.raz.%loop-player%} to false
                else:
                    broadcast "&6&l[Glosowanie] &9Serwer &4nie przyjal &5decyzje!!"
                    loop all players:
                        set {glosowanie.raz.%loop-player%} to false
            if {g.tak} > {g.nie}:
                set {g.tak} to 0
                set {g.nie} to 0
                loop all players:
                    set {glosowanie.raz.%loop-player%} to false
                wait 1.5 second
                broadcast "&6&l[Glosowanie] &5Decyzja &2przyjeta&5!!"
            if {g.nie} > {g.tak}:
                set {g.tak} to 0
                set {g.nie} to 0
                loop all players:
                    set {glosowanie.raz.%loop-player%} to false
                wait 1.5 second
                broadcast "&6&l[Glosowanie] &9Decyzja &4odrzucona :(&5!!"
            stop
        
        

                    
    

                    


command /tak:
    description: Jedna z funkcji Glosowania
    trigger:
        if player has permission "essentials.spawn":
            if {pierwszy} is true:
                if {glosowanie.raz.%player%} is false:
                    set {glosowanie.raz.%player%} to true
                    send "&6[Glosowanie] &9Zaglosowales na &2TAK!!"
                    add 1 to {g.tak}
                else:
                    send "&6[Glosowanie] &4Juz glosowales!!"
            else:
                send "&6[Glosowanie] &4Nie mozesz glosowac, poniewaz jest wylaczone glosowanie!!"
            
        
        
        




command /nie:
    description: Jedna z funkcji Glosowania
    trigger:
        if player has permission "essentials.spawn":
            if {pierwszy} is true:
                if {glosowanie.raz.%player%} is false:
                    set {glosowanie.raz.%player%} to true
                    send "&6[Glosowanie] &9Zaglosowales na &4NIE!!"
                    add 1 to {g.nie}
                else:
                    send "&6[Glosowanie] &4Juz glosowales!!"
            else:
                send "&6[Glosowanie] &4Nie mozesz glosowac, poniewaz jest wylaczone glosowanie!!"

Tłumaczenie:

Tłumaczenie niestety długie, eee nooo długo by to zeszło.

Wytłumaczę niektóre słowa, zdania:
loop all players - zapętlanie wszystkich graczy tzn. zbieranie np. wyników wszystkich graczy

chance of 50% - szansa 50%

variables - zmienne. Więcej na temat zmiennych na http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/skr...planation/

usage - Użycie, np. skrypt na Glosowanie, jest tam:
usage: /gstart <tekst_do_wyswietlenia>
czyli gdy wpiszesz samo /gstart to będzie ci pisać:
usage: /gstart <tekst_do_wyswietlenia>

@Edit: Dodano skript nr. 4

4. Logowanie - szansa 40% na diaxa
Kod:
on join:
          wait 4 seconds
          send "&6Poczekaj 15 sekund, moze otrzymasz 5 diamentow, kto wie?" to player
          wait 14 seconds
          if player's tool is air:
          chance of 40%:
                    give 5 264:0 to player's inventory
          stop

Tłumaczenie:

on join: <- przy wejsciu
wait 4 seconds <- czekanie 4 sekund
send "&6Poczekaj 15 sekund, moze otrzymasz 5 diamentow, kto wie?" to player <- wysylanie wiadomosci do gracza
wait 15 seconds <- czekanie 15 sekund
if player's tool is air: <- (to chyba jest niepotrzebne, nwm)
chance of 40%: <- szansa 40% na otrzymanie
give 5 264:0 to player's inventory <- dawanie 5 diamentów dla gracza
stop <- koniec komendy

Będą nowe !
give 5 264:0 to player's tool?? to player's inventory -.-
Ci co nic nie umieli, nie będą nic umieć. Podałeś przykłady *najłatwiejszych* skryptów.
Ale ty wiesz że te skrypty już są na s. ?
Przekierowanie