10-23-2015, 18:57
Witam was w poradniku o WorldEdit.
Najważniejsze komendy.
Komendą //wand przywołujemy naszą rużdżkę (siekierkę), która posłuży nam do zaznaczania terenu.
Komendą //set (id bloku np.20 ), zamieniamy zaznaczone bloki na szkło.
Komendą //hsphere (id bloku np.20) (promień np.5), tworzymy pustą kulę.
Komendą //sphere (id bloku np.20) (promień np.5), tworzymy pełną kulę.
Komendą /tooglewandedit wyłączamy moc naszej siekierki.
Komendą //walls (id bloku) , tworzymy ściany.
Komendą //hcyl (id bloku) (wysokość), tworzymy pusty cylinder.
Komendą //cyl (id bloku) (wysokość), tworzymy wypełniony cylinder.
Komendą //butcher, zabijamy wszystkie potwory.
Pędzle
Komendą //brush cylinder (może być też np. sphere) (szerokość od 1-5)
Pozdrawiam VectorXDD
Pomogłem? Daj dixa!
Najważniejsze komendy.
Komendą //wand przywołujemy naszą rużdżkę (siekierkę), która posłuży nam do zaznaczania terenu.
Komendą //set (id bloku np.20 ), zamieniamy zaznaczone bloki na szkło.
Komendą //hsphere (id bloku np.20) (promień np.5), tworzymy pustą kulę.
Komendą //sphere (id bloku np.20) (promień np.5), tworzymy pełną kulę.
Komendą /tooglewandedit wyłączamy moc naszej siekierki.
Komendą //walls (id bloku) , tworzymy ściany.
Komendą //hcyl (id bloku) (wysokość), tworzymy pusty cylinder.
Komendą //cyl (id bloku) (wysokość), tworzymy wypełniony cylinder.
Komendą //butcher, zabijamy wszystkie potwory.
Pędzle
Komendą //brush cylinder (może być też np. sphere) (szerokość od 1-5)
Pozdrawiam VectorXDD
Pomogłem? Daj dixa!