05-22-2013, 13:41
Witam. Chciałbym zadać kilka pytań - nie tylko z ciekawości, ale zasadniczo interesuje mnie czy taki stan rzeczy, o który zapytam to globalne ustawienia rozgrywki w trybie wieloosobowym czy też indywidualne ingerencje moderacji. Przechodzę do programu "100 pytań do":
1) Dlaczego Creepery na multiplayer nie wybuchają? Czy jest to związane z chęcią utrzymania lepszego wyglądu i ładu planszy/świata/terenu?
2) Dlaczego Endermany chodzą po świecie normalnie za dnia (pyt. dotyczy również trybu multiplayer na naszych serwerach)?
3) Dlaczego w sklepie nie ma możności zakupu tak cennego towaru jakim jest trzcina cukrowa? Jak powszechnie wiadomo w zwyczajnym trybie single player jest to towar niezmiernie rzadki. Znalezienie więc trzciny na serwerze obłupanym przez dzikie watahy użytkowników pograniczy z cudem!
4) Do czego służą lochy pod areną? Kiedyś (czyli podczas tegorocznych świąt wielkanocnych, a więc wtedy, kiedy zalogowałem się na multiplayer po raz pierwszy w życiu) była dziura w schodach przy wejściu na widownię i można było dzięki niej dostać się do lochów. Umożliwiło mi to zwiedzanie tych tajnych zakątków serwera. Jest też jedna dziura (ale tego na razie nie zdradzę) która umożliwia dostanie się pod spawn i pozwiedzanie tej sztucznej jaskini. Moje pytanie brzmi: dlaczego lochy są zamknięte dla zwiedzających i skoro istnieją a nie są dostępne, to po co ktoś się męczył, aby je robić? Dla tych, co nie widzieli, zdradzę, że jest co pozwiedzać
Przy okazji drobna wskazówka dla jednego z użytkowników, który płakał, że stracił kosę zagłady przez lag spowodowany na serwerze. (Przypomnę: lag dotyczył sytuacji, w której wkładasz rzecz do skrzyni, po czym okazuje się, że rzeczy wypada i ktoś inny może ją wziąć). Miałem podobne lagi kilka razy i znalazłem rozwiązanie. Otóż polecam przy wkładaniu cennych rzeczy przy innych użytkownikach zastosowanie klawiszu SHIFT. Rzecz umieści się w skrzyni automatycznie w pierwszym wolnym slocie. Nawet przy wystąpieniu lagu rzecz albo powróci do Ciebie albo mimo wszystko znajdzie się w skrzyni. Dziękuję za uwagę.
1) Dlaczego Creepery na multiplayer nie wybuchają? Czy jest to związane z chęcią utrzymania lepszego wyglądu i ładu planszy/świata/terenu?
2) Dlaczego Endermany chodzą po świecie normalnie za dnia (pyt. dotyczy również trybu multiplayer na naszych serwerach)?
3) Dlaczego w sklepie nie ma możności zakupu tak cennego towaru jakim jest trzcina cukrowa? Jak powszechnie wiadomo w zwyczajnym trybie single player jest to towar niezmiernie rzadki. Znalezienie więc trzciny na serwerze obłupanym przez dzikie watahy użytkowników pograniczy z cudem!
4) Do czego służą lochy pod areną? Kiedyś (czyli podczas tegorocznych świąt wielkanocnych, a więc wtedy, kiedy zalogowałem się na multiplayer po raz pierwszy w życiu) była dziura w schodach przy wejściu na widownię i można było dzięki niej dostać się do lochów. Umożliwiło mi to zwiedzanie tych tajnych zakątków serwera. Jest też jedna dziura (ale tego na razie nie zdradzę) która umożliwia dostanie się pod spawn i pozwiedzanie tej sztucznej jaskini. Moje pytanie brzmi: dlaczego lochy są zamknięte dla zwiedzających i skoro istnieją a nie są dostępne, to po co ktoś się męczył, aby je robić? Dla tych, co nie widzieli, zdradzę, że jest co pozwiedzać
Przy okazji drobna wskazówka dla jednego z użytkowników, który płakał, że stracił kosę zagłady przez lag spowodowany na serwerze. (Przypomnę: lag dotyczył sytuacji, w której wkładasz rzecz do skrzyni, po czym okazuje się, że rzeczy wypada i ktoś inny może ją wziąć). Miałem podobne lagi kilka razy i znalazłem rozwiązanie. Otóż polecam przy wkładaniu cennych rzeczy przy innych użytkownikach zastosowanie klawiszu SHIFT. Rzecz umieści się w skrzyni automatycznie w pierwszym wolnym slocie. Nawet przy wystąpieniu lagu rzecz albo powróci do Ciebie albo mimo wszystko znajdzie się w skrzyni. Dziękuję za uwagę.