Chciałbym się odnieść do posta
https://craftboard.pl/Temat-Blogoslawienstwo-BUG-17717 na którym dostałem odpowiedż."Nie mamy wpływu na to czy crashuje ci sie minecraft, to problem po twojej stronie", w tym przypadku się zgadzam i był to problem po mojej stronie. "nie mamy tu czego weryfikować ani poprawiać" mój post nie został napisany ze względu na to, że scrashowało mi minecrafta, a dlatego, że skrypt na błogosławieńśtwo nie przewiduje wszystkich przypadków jakie mogą zaistnieć podczas śmierci. A mianowicie, jak wiemy skrypt działa na zasadzie przywracania stanu ekwipunku na moment przed śmiercią po kliknięciu przycisku RESPAWN. W momencie gdy jesteśmy zalogowani na serwerze (tutaj chodzi o logowanie przez AuthMe) i klikniemy ten przycisk wszystko zadziała prawidłowo, niestety gdy ktoś użyje przycisku RESPAWN w momencie gdy plugin AuthMe wylogował danego gracza przedmioty zostaną oddane ale gdy się zalogujemy przy użyciu komendy /login haslo, przedmioty zostają usunięte. Dzieje się tak ze względu na to, że plugin AuthMe zapamiętuje stan ekwipunku na moment wyjścia z serwera. W przypadku gdy zgineliśmy nasz ekwipunek jest pusty i dlatego AuthMe usuwa przedmioty, który błogosławieńśtwo oddało nam w momencie użycia przycisku RESPAWN. Podsumowując skrypt na błogosławieństwo nie sprawdza czy gracz jest zalogowany na serwerze przy użyciu pluginy AuthMe tylko za każdy razem zwraca przedmioty po kliknięciu przycisku RESPAWN. Gdy gracz jest wylogowany skrypt i plugin (authme) kolidują ze sobą tak jak opisałem powyżej co skutkuje usunięciem przywróconych przedmiotów.
"Zwrot jakichkolwiek itemów nie przysługuje. Gdyby tak było każdy wymuszałby crasha przy ewentualnej śmierci." odnosząc się do tej wypowiedzi nie rozumiem dlaczego zwrot jakichkolwiek itemów nie przysługuje jak na filmiku jest dokładnie pokazane jak moje przedmioty które zostały oddane przez błogosławieńśtwo zostają usunięte przed plugin Authme po zalogowanie się /login hasło. A co do tego, że kazdy by wymuszał crash przy ewentualnej śmierci to byłoby to kompletnie niekorzystne ponieważ, jak ktoś ma błogosławieńśtwo to wie, że przedmioty zostaną zwróce gdy ktoś zginie, a takie działanie jak wymuszenie crasha gdy ktoś posiada Błogosławieńśtwo jest czymś co w tym przypadku nie daje żadnych korzyści.
Dodam, że gdy osoba która nie posiada błogosławieństwa i dostanie crasha i wejdzie ponownie na serwer (tak jak w moim przypadku pokazanym na filmie), NIE OTRZMA przedmiotów, które zostaną usunięte po zalogowaniu. Dzieje się tylko tak gdy ktoś posiadał błogosławieństwo w momencie śmierci i gdy wchodzimy na serwer po takim incydencie błogosławieństwo oddaje nam przedmioty nie zważając na to, że zaraz zostaną usunięte jak się zalogujemy (przez plugin Authme) /login haslo. Rozpisuję to tak bardzo prosto ze względu na wypowiedz Pana pod moim postem "Gdyby tak było każdy wymuszałby crasha przy ewentualnej śmierci.", która mnie bardzo zaskoczyła bo nie wiem w jakim celu ktoś by miał wymuszać crasha mając błogosławieństwo.
Chciałbym zaproponować jak można rozwiązać ten problem. Pierwszym pomysłem jest aby skrypt sprawdzał czy gracz jest zalogowany na serwerze (przez Authme) w momencie gdy chce oddać zachowane przedmioty. Jeśli gracz jest zalogowany skrypt oddaje przedmioty, jeśli nie skrypt czeka na zalogowanie. Drugą propozycją jest aby zmienić moment oddawanie przedmiotów. A mianowicie aby zachowane przedmioty nie było oddawane w momencie Respawnu, a np. w momencie użycia komendy np. /odbierz lub kliknięcia na tabliczkę. I gdy gracz ma przedmioty do odebrania to zostają mu one przywrócone.